2012-05-18

Spöken, Wii och elefantjord



Just nu har vi 4 barn, det är en viss skillnad mot när vi bara har Trollungen, men när jag var klar för att få i mig lite lunch, så var alla klara att Makens ben syns på bilden beror endast på att han satte sig ner när jag tog kortet, han hade börjat duka av, så jag fick äta själv. Fast viss lunchunderhållning fick jag då "Storbusen" och maken dansade till Wii, Michel Jackson. De har sedan varit i väg och fixat till ett misstag från igår, nu är det rally som spelas...

På övervåningen har vi antingen tre busar, eller en elefantjord, eller en himla många spöken, jag ser bara tre barn, de låter som elefanter och skrämmer upp varandra för att det spökar, katten kan vara ett "spöke", hon brukar gömma sig på den delen som just nu är "avstängd".

Men även om det ibland krävs att den "arga rösten" gör sig hörd så älskar jag att ha huset fullt, just nu längtar jag efter en Latte ute. Men så fort jag ens tänker tanken på att dricka den i solen så försvinner solen och det blåser kallt. får bli en inne.

Inga kommentarer: