2012-06-05

En massa päls och tegelstenar

Idag har jag tagit tag i saken, blockqunu ska jag återta kontrollen över mitt liv. Efter flera samtal med polisen och då jag följt deras uppmaningar och råd är nu en anmälan gjord. I samband med den så sa polisen, som var väldigt förstående och tog det hela på mycket stort allvar, att allt som hänt före 2004 är preskriberat, vilket känns skönt. Inte för att jag gjort något medvetet, men det kändes som många tegelstenar föll från mina axlar.

"Geten" är nu inlämnad för att förvandlas till "råtta", till Farfars stora gädje och Mormor kommer att fundera om "Getens" ägare "misshandlat" hunden. Jag ska bara dricka upp min Latte innan jag åker och hämtar Hunden, ska även leta rätt på Trollungen, som är ute med en av kompisarna, hon vars "pappa inte har någon skalle, utan bara en stor käft" fritt citert av vad dottern sa sist hon var här...

Inga kommentarer: