2010-04-18

6 år



Så har den här helgen nått sitt slut, eller är i alla fall snart till enda. Den har gått i kalasets tecken, kan inte bli annat när ens lilla tjej väcker en med orden; "Jag är stor nu, jag är ju 6".

Lördagen ägnades åt "Kalas-musketörerna" och det var en nöjd Trollunge som sent om sidor kom i säng.


De nya "Kalas-Musketörerna"

Söndagen var dagen när släkten var på besök, det blev fina presenter, massor av mat och tårta och som vanligt en trevlig stund fylld med bus och prat....

Själv har jag lite svårt att förstå att min lilla tjej nu är 6 år, till veckan ska jag och Maken på första föräldramötet på skolan, men det känns som om det bara var nått år sedan vi skolade in henne på dagis. Bevisligen har jag varit mamma i 6 år och en dag nu och jag är så glad och stolt över att just jag är mamma till denna underbara varelse, även om hon är billig ibland, så älskar jag henne över allt annat...

Inga kommentarer: