2010-04-23

Cappuccino

Att vårda sjukt barn tar på krafterna och tålamodet, det är hela tiden nått som är fel, nått jag bara måste se eller göra, det är tråkigt och kompissuget blir bara större och större, så jag och Trollungen har allt annat än en bra fredag just nu. Hon har inte hostat så mycket i natt och febern var bara 37,6 nu på morgonen, så det går åt rätt håll

Det är inte lätt att hitta på saker som både jag och Trollungen vill och orkar göra just nu, idéerna är slut eller så saknar vi grejer som behövs, men jag hittade två gamla bananer så nu har vi en Banankaka i ugnen och i den ska det vara 1/2 dl kallt kaffe så njuter jag av en kopp cappuccino, kan ju inte låta de goda dropparna förgås...

Bilden har jag lånat av OBH Nordica och den föreställer min favoritleksak "Martello Capsule Espresso"

1 kommentar:

Johan L sa...

Hej Tina

Läste att du har en Martello Capsule och är nyfiken på hur/var du slänger kapslarna när du tömmer den?