2010-04-25

Orolig

Nu börjar jag bli riktigt orolig, för nu är vi inne på vecka 2 med feber som kommer och går, Trollungen var feberfri i nästan två dygn, men nu är det kört igen. Det hela börjar tära ordentligt på mitt tålamod och på min ork, kroppen tar även den stryk men det som är jobbigast är att Trollungen inte är sitt vanliga jag. Imorgon börjar jag jaga läkaren vid 8 och hoppas vi får träffa vår husläkare denna gång, för nu vill jag att nån tar tag i detta och tar det på allvar, vill inte hör; "Det är nog inte...". Det hade väl inte varit nått större att problem om det inte var för att vi kring påsk hade en 14 dagar med feber och att Trollungen bara var frisk i 6 dagar, så det handlar ju egentligen om att hon varit sjuk i över en månad nu och det tär på oss.

Som motvikt till det sjukläger jag lever i så var jag idag på en fantastisk konsert, det var en sådan variation bland sångerna, massor av solon och alla stämmor var otroligt vackra. I pausen bjöds jag på en kopp te på Slingerstigen och Hunden var ett utmärkt sällskap. Vilka som stod för underhållningen??? Fåglarna så klart...

Inga kommentarer: