2010-07-15

Dagen efter...

Igår var det riktigt skönt ute, det fanns syre i luften, vinden svalkade och altanbygget flöt på i lagom takt. På förmiddagen hade i hela poolen full med ungar och nån mamma och på eftermiddagen var Trollungen och lekte med kompisen M och jag grillade kycklingfiler, till kvällsmat, som bliv så där underbart goda. Kvällsdoppet i poolen var skönt och kvällsbrisen kylde ner min kropp så för första gången på länge fick jag sätta på mig ett älskat par "raggisar" och i natt var det behagligt svalt i sovrummet så idag borde jag må riktigt bra. Men så var det det där med sprutan och cellgifterna, jag mår som vanligt kass, så här dagen efter och det vill inte släppa, tror att värmen spelar en stor roll. Så fast vi även idag har syre i luften så är det inte riktigt lika skönt som igårt...

Inga kommentarer: