2010-07-30

Mot Liseberg...

Vaknade till en grå fredag, det har regnat en massa, kom över 50 mm fram till 18.00 igår, så nu har vi fått mer vatten en vi brukar på på hela juli en normal sommar, så blött är det, med det regnar inte, just nu i alla fall.

Gudmodern kommer senare ikväll, för imorgon beger vi oss till Göteborg och två dagar med karuseller, karuseller och än mer karuseller, i alla fall för alla utom mig, jag lär inte åka så många gånger, men jag ser fram emot att äta på Spökbaren, hoppas att det är lagom läskigt för Trollungen, hon är ju för liten för att besöka Spökhotellet Gasten, men hon lär att ha att göra för nu är hon ju över 110.

Dagen idag handlar mest om att få den att gå, jag ska packa en massa, gäller ju att ha med kläder för alla väder och så ska jag ta en sväng in till K-stad, det måste finnas en och annan överraskning på resan ner, kan bli en ny bok, en målarbok och nått annat att syssla med och en och annan godsak ska vi också ha att ta till när det är låååååååååååångt kvar...

Inga kommentarer: