2011-10-09

Gnällig

Det har gått en vecka sen jag skrev sist, även om inlägget publicerades först idag, hänger samman med vilken dator jag sitter vid, kan inte publicera från Trollungens och det är den jag sitter vid. Varför jag använder Trollungens hänger samman med nacken, för jag har märkt att ju mindre skärm desto mindre rör jag huvudet och det gör i sin tur att jag får mindre ont. Bäst vore väl att skaffa en smart telefon, men jag har varken råde eller gillar systemet med att peka på skärmen.

Nacken lyckades återhämta sig lagom till fredagen, då var den bara ond, så det var ju bra att köra hårt igår, för jag visste ju vad som väntade mig, men trodde nog jag skulle fixa två dagar,men det är helt kört idag.

Gallan har krånglat nästan varje kväll, det kan tyda på att mina gallgångar är fulla i stenar, speciellt den minsta, den kunde de inte spola rent pga att den var så liten och tunn.

Trollungen har "Skoghallhelg", hon började med att med Farfars hjälp köpa två par stövlar, och "höststövlarna" är jag grymt avis på, men de lär inte finnas i min storlek, men jag ska nog se om jag kan hitta nått liknande.

Igår handlade hela dagen om övervåningen, så idag ska jag inte ägna den en tanke. Men på latsidan ska jag bara ligga delvis. Har gjort en kakdeg som nu ska bakas ut till "Fridas supergoa kakor" och så har jag börjat förbereda köttfärslimpa, för det blir det till middag idag.

Maken har tömt poolen och ska "riva" den och studsmattan, sen har han säkert några måsten att fixa till Handbollen, men han hinner kanske kika upp och fixa lite på övervåningen.

Inga kommentarer: