2011-10-16

Lekland och fotbollsavslutning



Idag har vi varit på Nöjesfabriken och Leklandet, "våra" busar, Trollungen och Maken härjade i 3 timmar och jag är tröttast. Trollungen är något besviken över att pappan inte ens vågade åka det lilla "Fritt Fall", det gjorde alla tre ungarna, Trollungen och Storbusen slängde sig även ut i det stora. Jag är mega stolt över Lillbusen som vågar erkänna att han inte vågar åka det stora, men att Maken skulle banga helt det trodde jag aldrig. Storbusen hjälpte mindre barn så att de vågade åka fritt fall och det gör mig också stolt, för han är så go med det små, även de han inte känner. Det värmde mitt hjärta att höra barnens föräldrar berömma "min" unge.



Nu är vi hemma och laddar om, för att om 1,5 timme åka på den stora avslutningen för ÖDIK, jag ska med för att lyssna på Stefan Holm och Christer Augustsson, Trollungen får leka och Tacobuffé jag hoppas få lite av det sistnämnda...

Inga kommentarer: