2011-10-20

Mindre hatad torsdag

Torsdagar är ju min värsta dag, det är dagen efter cellgifter och spruta och Trollungen brukar konstatera redan innan vi sagt god morgon att jag inte är arg, det är bara torsdag. Men idag blev det inte riktigt så, då Trollungen är febersjuk, feberfri sen lunch, men vi beslöt igår att Maken skulle VABa fram till lunch idag och det gjorde enorm skillnad för mig. Jag fick sova till ca 9.30, och slapp upp i ottan för att lämna Trollungen, så idag har jag inte haft en katastroftorsdag, med illamående och huvudvärk mm, biverkningar. Har varit ut en sväng med hunden, men bara en liten kort runda, det började regna och då är hon snabb på att göra det hon ska och sen gå hem. Det bästa vore väl att Maken lämnade Trollungen på torsdagarna och att hon fick gå hem när de slutar, ska nog föreslå det och sen får vi se om alla inblandade köper det.

Inga kommentarer: