2012-03-15

AF x 3

Influensan har nu bara mig i sina klor här på 17, men jag blir bara sämre och sämre, kan hänga samman med att jag strök besöket på röntgen i Kristinehamn imorgon och har gjort mina 3 besök på AF denna vecka. Det var som om luften gick ur mig när jag kom hem efter veckan sista besök på AF, och inte har några mer måsten. Nu ska kroppen få vila resten av veckan, det blir soffan, sängen och ett och annat besök i köket och ev en Latte på altanen, om solen tittar fram, för frisk luft är inte farligt.

Om nån undrar så har mina tre besök på AF resulterat i två underskrifter på två olika papper, men det ser nog bra ut i statistiken, många besök och flera handläggare har haft nått att göra, undrar om varje besök bokförs som 30 minuter, för då har de verkligen jobbat. Det som tagit längst tid är resan till och från centrum och då talar vi om resan hemifrån till Forshagas centrum.

Köpte några Påskliljor som jag stoppat ner i min vas med blåbärsris, det ger lite vårkänsla denna gråkalla marsdag, det är vardagslyx som piggar upp. Tyvärr har min mobil gett upp, så jag kan inte ladda upp nån bild just nu. Det gör det bara än viktigare att bestämma sig för vilken ny mobil jag ska köpa. Har insett att jag ska ha en med knappar, "smarta telefoner" passar inte mina ibland stela fingrar. Så jag ska ha en "gammal och omodern sak som får Trollungen att tycka att hennes mamma är hopplöst ute...

Inga kommentarer: