2012-03-11

Däckad

Igår fick Maken kasta in handduken, febern slog klorna i honom, så han missade Melodifestivalen. Trollungen röstade på Top Cats, efter att jag lovat att rösta på Danny, nu blev det stolpe ut. Trodde Trollungen skulle bryta ihop, men varför oroa sig Erik Saade var ju på TV.

Det var en syn när jag rastade "Geten" natt, iklädd nattlinne, men med jeans, tröja, jacka och Makens skor, tur att det var mörkt och jag tror igen såg det hela, Trollungen gillade det inte men jag fick gå ut.

Idag vaknade Maken feberfri, men lite krasslig är han, Trollungen hade endast 37,6, känns lovande, själv har jag inte kollat febern, men mår sämre än på länge, men det man inte vet har man inte ont av, så jag tar ingen temp idag. Kan tala om att nån leker med värmen i huset, innehållet i huvudet följer inte med när jag rör mig och ProViva var tjock och svårdrucken idag.

Inga kommentarer: