2012-03-28

Krångel med FK

FK gör mig galnare än jag behöver vara, de har nu krånglat i över en månad för att jag var "mammaledig" v9, trodde att efter fyra telefonsamtal, ha träffat min handläggare en gång och två brev att det skulle funka, men näää. Fick inga pengar för v9, ringde idag igen och då kläcker mänskan jag fick prata med denna gång, ur sig att de inte skickat några pengar för att pappan inte överlåtit några dagar. Är det nån som tror att någon av de jag pratat med tidigare eller att det stått i något av breven att han var tvungen att göra det??? Nä just!!! Okej, lite klantigt att jag inte kollade men trodde liksom att vi pratat om allt vid de tillfällen jag haft dem i "luren" ställt frågan; Är det allt ni behöver nu??? och fått svaret ja, vid alla tillfällena, vilket senare visat sig vara fel, vi får väl se när de fått allt de behöver, jag behöver i alla fall få mina pengar...

Inga kommentarer: