2012-03-27

Lässugen

Sen min nacke fick sig sina smällar har jag haft svårt att läsa, men så kan jag på att pocket funkar rätt bra, speciellt i hängmattan, men den har ju inte hängt framme under vintern, men nu snart ska den fram.


Bilden hittade jag här.

Jag har suttit ute i solen på framsidan och under nån vecka har jag nu läst ut en kanonbra bok, den går inte att säga att den var vacker, underbar och det beror på att det var en deckare och det bästa av allt är att jag idag kan börja med del två och att de på radion lovar sol och 18-20 grader fram på dagen. Trollungen är skeptisk till vädersrapporten på radion då de haft fel så många gånger. Men jag hoppas verkligen att solen snart tittar fram så jag kan ta min Latte, bok och ev någon kaka och sätta tänderna i den nya boken...


Bilden hittade jag här.

När den är utläst hoppas jag mamma är klar med del tre, men jag har en himla många böcker olästa pga nacken, så det löser sig helt klart om jag får ta en annan emellan...

Inga kommentarer: