2012-04-17

4, 7 och 8



Tänk att nu har jag varit mamma till världens goaste Trollunge i 8 år, det går fort, känns inte länge sedan jag pumpade, sondmatade och varje gram noterades noga, samtidigt är det så otroligt mycket som hänt och händer och jag är otroligt stolt över vår älskade unge.

Idag yrde snön för 7:e gången får se som han får rätt där uppe på sin stjärna, han som när jag var liten sa att snön ska yra just 7 gånger efter vårdagjämningen innan våren kommer på riktigt.

Utvecklingssamtal är inget Trollungen ser framemot och hur kunde jag säga att det passade den 17 april, på hennes födelsedag. Det kan man ju fråga sig, men det var väl lika bra som vilken annan dag som helst och dessutom ska vi ju hem och fira för 4:e gången att Trollungen fyller 8. Men vi slutar inte firandet idag, imorgon kommer Farbror T och A och på fredag är det Fru Hockey med sin tre busfrön som kommer hit. Som sagt det gäller att ta vara på varje guldkorn och ljusglimt...

Inga kommentarer: