2012-04-28

Inpulshandlat

Idag har jag äntligen fått ändan ur och åkt för att titta på en ny mobil, det slutade med att jag köpte en, prutade på priset och Maken är nu upptagen med att få igång den. När jag var ändå var i gång köpte jag färg till "killarnas" rum, nä det är inte klar ännu, men de hade färg för 19:- hinken så 38:- kan jag väl offra om det inte ska bli ett "killrum". Nu hade jag ju tänkt att rummet skulle gå i grått och svart med vissa inslag av färger som killarna skulle få välja. Blir nu inte riktigt så, för jag köpte en mörk mörk grön färg och det tror jag kommer att bli grymt bra, får nog ta bort ev svarta inslag och byta dem mot stålgrå, men killarna ska fortfarande få vara med och välja färger på gardiner, överkast, kuddar mm, kan hända att en Hammarby-flagga och en FBK-flagga ska "bo där inne", det får jag ha överseende med. ÖSK-flagga kanske Paps kan fixa åt mig och en Brynäs-tiger ligger redan i soffan.

Inga kommentarer: