2012-04-04

"Är du inte klok?


Nu är det gjort, som det har väntats, men nu är det ett hål i varje öra och snygga örhängen som ska sitta i 6 veckor, så nu önskas det en massa nya snygga örhängen.(utan nickel)

Jag kan höra min älskade Paps kommentar "Är du inte riktigt klok?" som han sa till Mams när jag stolt som en tupp kom hem med nytagna hål och gröna örhängen. Frågan är om jag får samma kommentar, att han kommer tänka den, det vet jag.

Men det var inte utan tårar, en massa fjärilar i magen och rädsla som de hamnade där de skulle. Desto stoltare var hon när vi kom ut i bilen, det är alltså Trollungen som var till Deje och klippte håret och färgade det i lila och grönt, men inte hjälpte det, och fick ta hål i öronen. Brynäs är till final och i detta hus är det bara jag som dansar. Nu håller vi en tumme att Skellefteå fixar sin plats imorgon

Inga kommentarer: