2010-02-11

Raggisar

Torsdag, en bra dag, snart helg och inget inbokat, varken på jobbet eller sen, om det inte var för förkylningen som slagit klorna i mig. Jag fryser, nyser och snyter och vill inget annat än ligga under filten och dricka varmt te, och snart är det just det jag ska ägna mig åt. Men först finns det ett och annat som måste fixas, lite infomaterial som ska skrivas, en hund som ska rastas och på fötterna ska jag sätta ett av mina nya par raggsockor. Då vi inte har tillgång till dator på jobbet så är jag hemma resten av dagen och imorgon för att skriva några infoblad, planera lite aktiviteter och se om jag kan få till några skivor med musik, ett gympaprogram ska skapas och musik till det måste jag ju också ha, så soffan och filten får vänta. Men det finns inget som kan stoppa mig när det gäller raggisarna, de ska på nu med det samma - TACK mamma!!!

Inga kommentarer: