2010-02-12

Rallyradio

Är nere i brygga, det står 9-0 till förkylningen och nu känns det som jag är längs där nere, så nu vänder det, det måste bli bättre snart. Dagen ska tillbringas här i soffan eller sängen, ska jobba hemifrån, och som jag mår är det tur det, för de boende på "jobbet" ska inte utsättas för smittan jag bär på. Så det blir att surfa runt och leta idéer om musik och sittgympa bla, skriva ihop info och göra några musikfrågor. Sen ska jag försöka hitta några mejladresser och slänga iväg några utkast för bedömning men framför allt ska jag ta tag i förkylningen och ge den motstånd. Det blir att koka näsdroppar, dricka mycket te och ta en och annan sked av honungen jag fick i födelsedagspresent, hade ju hoppats att den skulle stå orörd länge, då det var just honung för förkylda, men nu kommer den väl till pass.

Mycket sport är det dags för, många tror väl det är OS jag har i tanken och självklart kommer jag med spänning följa skidåkning, utför, på tvären, med eller utan vapen, curling, hockey mm mm, men redan igår fick vi ett prov på vad som väntar; för i helgen är det rallyradion som gäller...

Inga kommentarer: