2010-03-09

Hopplöst

Det kan inte vara lätt att vara doktor, för om jag fattade min läkare rätt så tycker hon att jag inte ska jobba, men hon har inget att säga till om, allt handlar om vad FK tycker och de anser att jag kan ha ett lätt, rörligt kontorsjobb som till störst del utförs med vänster hand och det på heltid. Att verkligheten ser ut som den gör, att jag nu är i ett skov pga för hög belastning det kan läkaren försöka hjälpa mig med, med att ge en spruta, sätta in cellgifter men att sjukskriva mig, det är det svårare att göra, även om det är just det som behövs. Ska vara hemma denna veckan, och sen hoppas vi att jag är ok igen, men det var inget ens läkeren trodde på, hon tror jag behöver en till spruta för att, om jag har tur, bli bra i armbågen. Det känns som om de på FK sitter på makten, missbrukar den och sen skyller på nån annan, kan bara hoppas att jag är ok på måndag, men som jag mår nu känns allt hopplöst...

Inga kommentarer: