2010-03-28

Nagellack

Sitter i Mams kök och har det bra, snart blir det kaffe, sån tur har jag. Men resan hit höll på att bli inställd, först kom ett kalas för Trollungen ivägen, men efer att ha bokat om biljetterna var allt frid och fröjd. Men vilken glädje vara för evigt, vi fick inget mail med biljetterna så Maken ringde SJ som lovade att vi kunde plocka ut den på stationen, vilket visades sig var fel och då var det ca 15 min tills tåget skulle gå, och just denna gång gick det i tid. Efter att ha varit i kontakt med kundtjänst fick vi beskedet att jag och Trollungen kunde gå på tåget och vi kom eter en paut i Halsberg på 45 min fram till Kumla och nu är det snart dags för kalas hos Morbror T med familj. Ska man på kalas så måste man ju vara fin, även om Trollungen nu mer hellre är cool, så har både hon och jag nya kläder och Trollungen har som alltid sett till att Mormor målat hennes naglar...

Inga kommentarer: