2010-06-24

Midsommar

Får inte mycket gjort just nu, ryggen är inte vad den borde så nu är jag gnällig och sur, tur att det är sommar, att solen lyser och att det finns sjukgymnastik, värktabletter och goda vänner. Idag är dagen efter Metotrexat och Enbrel så idag har jag en metallsmak i munnen och känner mig yr, men det brukar gå över efter lunch.

Maken slutar tidigt idag och hämtar Trollungen vid 13, sen ska vi fixa lite här hemma innan vi ska köpa presenter och åka på kalas, vi har ju kalasvecka, med två födelsedagsbarn,(Grattis till Er båda!!!)Slingerstigens kafé har bjudit på både mat, kaffe och trevligt prat i veckan och imorgon är det dags att dansa runt stången, sjunga och äta gott med Kompisen H och hans föräldrar mfl. Ska baka min glutenfria favoritkaka, lägga kött i marinad och fixa lite sill åt Maken och mig.

Önskar alla en trevlig midsommar!!!

Inga kommentarer: