2011-02-17

Ångestladdat

Det är tråkigt att vara strandsatt i sitt eget hem, och det är tur att det finns så många som stötta och försöker pigga upp mig. Igår fick jag sällskap över en kanna te på förmiddagen och Trollungen är fantastisk med att ta hänsyn. Jag har försökt att träna idag igen, men så fort jag försöker göra mina övningar så ökar smärtan så det blir inte så mycket gjort.

Pratade med min husläkare idag, han ska skicka papper angående rätten till billigare tandläkarbesök pga cellgifterna och div andra tabletter som gör att jag har sämre med saliv och på så sätt rikerar att få problem med mina tänder. Hade ont i magen bara av att tänka på tndläkarpratet och det hela slutade med att läkaren ska prata med tandläkarna här i Forshaga och sen blir det förmodligen en remiss till tandkirurgen i K-stad, man ska tydligen inte behöva ha panik och ångest inför tandläkarbesök och nu hoppas jag att detta ska gå igeneom, är medveten om att mina tänder inte mår bra. Har nog världens bästa husläkare, han förstår mig och läser mig utan att jag behöver säga allt, kan bara hoppas att han inte tänker ge sig ut på nya uppdrag via "Läkare utan gränser", även om jag tycker att han gör rätt när han gör det...

Inga kommentarer: