2011-02-13

Vilodag

Idag har jag inte gjort många knop, har så himla ont i nacken och huvudet och är ljuskänslig, så imorgon ska jag försöka mig på att ringa min Husläkare, sen får vi se om jag lyckas få kontakt, för nu står jag inte ut längre.

Trollungen hade också en slappardag, tills jag tvingade ut henne, hon var och frågade en kompis på gatan om de skulle leka, men kompisen satt med läxan så det var bara för mig att klä mig varmt och gå ut. Väl ute så visade det sig att kompisen var klar så de försvann till en snöhög och sen blev det lek inne hos kompisen. Nu är de båda på innebandyträningen. Båda har sina pappor med sig, men jag tror bara det är grannen som tränanr tjejerna, de ordinarie tränarna hade förhinder så han fick lämna återbud till "sitt" lag och ställa upp. Det är tur att det finns folk som kan nått om innebandy, för det ser inte ut som på den tiden jag spelade landbandy i skolan. Sen är ju frågan om det är en utveckligen till det bättre eller om jag bara börjar bli gammal...

Inga kommentarer: