2011-02-11

Is i magen


Det var med tungan rätt i munnen jag i sakta mak tog mig hem igår, värst var det från Syster Yster, där jag körde fast 3 gånger, på hennes gård, och ut till E18. Den vägen var vit, liksom allt annat man såg, fanns som tur var "Plogpinnar" som riktmärken och det kom dessutom en och annan skolbuss som körde som biltjuvar och ställde till det för mig. Men nu gick det bra och jag tog mig till E18, där fanns det i alla fall flera nyans av vitt och två hjulspår att åka i och jag låg länge bakom lastbilen på bilden.(som jag tog när vi stod stilla) Väl hemma fick jag flytta på massor av snö för att få in bilen i carporten, körde fast två gånger innan bilen var parkerad här hemma, men jag tog mig hem och nu är jag hemma, blir ingen vattengympa idag, värktabletterna gör mig okörbar och värken i nacken kräver dem för att jag ska orka finnas till...

Inga kommentarer: