2011-02-07

Bokad

Nu har vi kalasat klart, i alla fall tillfälligt, och det har varit trevligt med många härliga besök och fina paket och presenter har jag fått, extra stolt är jag över tunikan i 38 som Trollungen köpte. Kanske mest för att jag kan gå klädd i storlek 38, det betyder att jag minskat i omfång och det glädjer mig. Samtidigt saknade jag de som inte kunde komma, men gläds åt att vi får ses en annan gång, det hör som till att bla få en kram av Storkusinen och en ros av Paps, nu hoppas jag att alla mår bra och att vi snart kan träffas.

Maken har hjälpt mig köpa bussbiljetter till på onsdag då jag och mams ska åka till Stockholm och se Terracotta armén, även de biljetterna är bokade och betalda, så imorgon åker jag till Kumla och hem kommer jag på torsdag, ska bli så skönt att få göra nått annat och jag vet att det kommer att bli tre kanondagar, det kan som inte bli annat...

Inga kommentarer: