2011-02-15

Körförbud

Fick tjata mig till att få träffa en läkare idag, min husläkare var fulltecknad så jag fick träffa den som hade jouren, och det slutade med att hon konstaterade att jag har full koll på problemet. Hon sa även att jag måste äta mer värktabletter och ta det än lugnare. Självklart ska jag träna som sjukgymnasten sagt och det vore bra om jag hade vattengympa, men hon gav mig körförbud. Så nu är jag fången i mitt eget hem, buss var inte att tänka på och då är det svårt att ta sig till sjukhuset i K-stad för att bada. Så nu känner jag mig lagom lullig, pga tabletterna och något frustrerad då jag inget kan göra, kan ju inte ens hämta och lämna Trollungen. Det är tur att det finns snälla människor som ställer upp, idag hämtar Farfar och sen får vi se hur vi löser det resten av veckan...

Inga kommentarer: