2011-02-03

Telefonsamtal mm

Att Brynäs förlorat x antal matcher var inte vad jag trodde min älskade Morbror T skulle ringa om, att hon i Gävle ville önska mig en trevlig Kyndelmäss, var inte heller nått jag trott skulle hända eller kanske det som förvånade mig mest var samtalet från Thailand och Paps, för att nämna några. Mams sång hade jag inte heller förväntat mig och inte heller alla hälsningar via SMS och på FB, men det gläder mig att så många kom ihåg och ville glädja mig, korten och breven i brevlådan inte att förglömma. Så ett stort tack till alla nära och kära som ett eller annat sätt förgyllde min dag, det värmer att veta att ni tänker på mig.

Att jag firar min dag i flera dagar är egentligen ganska motsägelsefullt, för jag har alltid lite ångest i månadsskiftet jan/feb och gillar inte tanken på att bli äldre, samtidigt väger tillfället att få träffa nära och kära upp det hela så det brukar sluta med att jag inte förstår varför jag kände oron och ångesten, men hur det än är så gjorde jag det även i år och jag ser fram emot söndagen när vi ska på´t igen...

Inga kommentarer: