2008-01-09

Tidsuppfattning

Redan onsdag, tänk att en ledig måndag kan få en att missa den lilla koll på läget man har. Varken jag eller Trollungen fick det att gå ihop igår när det inte var "Nicke Nyfiken" på Bolibompa. Idag känns det bättre, redan onsdag och det betyder snart fredag och några dagar ledig. Ok först kommer torsdag och det betyder en resa till Arvika för ett sjukhusbesök, ska på röntgen av tjocktarmen, så idag handlar det om klar dryck, och lavemang... men det gäller ju bara idag... och efter 14.00 i morgon får jag äta....

Denna vecka handlar mycket om hur jag mår och varför, var ju till läkaren igår på reumatologen. Där jag fick en spruta i armbågen, men jag tror inte den hjälper, för läkaren sa att jag skulle slippa det onda direkt, och ja det var bra ett tag, så länge som bedövningen satt, tyvärr har jag minst lika ont nu som innan sprutan... *SUCK* Men det positiva var att läkaren tycker att jag kan börja arbetsträna i slutet av denna månad... ska bli skönt att komma igång, även om jag börjar inse att jag behöver ett nytt jobb, kan undra var jag hittar ett sånt. Vem behöver en kvinna som är lyckligt gift, har en snart 4 åring och en katt, och självklart en massa utbildningar, så som undersköterska och fritidsledare och som de sista 4 åren varit sjuk mer eller mindre på heltid????

Inga kommentarer: