2010-05-17

Inställt

Det blir ingen Stockholmsresa för mig, allt var klart, hund och barnvakt fixat, hotell bokat, resan gratis och tre dygn att fylla med saker jag längtar efter, som att umgås med Maken, träffa vänner, gå på museum, besöka favoritställen mm mm. Men nu blir det en tur till Torsby istället. Det är väl min vanliga otur att allt ska ske på samma gång, men hälsan går före nöjen och Stockholm ligger ju där det ligger och jag får se till att ta mig dit vid ett annat tillfälle.

Torsby är ju inte en ort jag längtar till, men det är där operationenska ske, och den vill jag ju ha gjord, och för att få göra den måste man först gå kursen jag blev klar med i förra veckan, och sen måste man närvara vid en träff med dietisten och det ska jag göra på tisdag. När detta är gjort är det tid för operationen som är nästa steg, sen kommer "flytet" och sen är det dags. När det är dags återstår att se, men det närmar sig...

Inga kommentarer: