2010-05-18

Lust

Plötslig var det dags igen, suget kommer alltid lite smygande, men från ett litet litet sug till att det är ett jättebehov är steget inte långt. Det handlar inte om att äta nått, inte dricka heller, det handlar om böcker och jag kan längta efter suget när det är borta och blir alltid lika glad när det kommer över mig. Så nu ska jag ta Hunden på en runda, sen blir det kaffe i solen och en bok till sällskap, sämre kan man ha det. Samtidigt är det lite knivig att göra allt, för idag håller jag tummarna för Mams, som får ett nytt knä...

2 kommentarer:

Anna sa...

Hoppas att allt gick bra för "våran" mamma.

Tina sa...

Mams har fått ett nytt knä och har varit ur sängen idag. Så nu håller jag bara en tumme för henne, så att det läker som det ska så hon kan komma hit snart... ;)