2010-05-07

Tack!

Ibland blir det bara för mycket, eller som nu för lite och då är det tur att jag har så underbara nära och kära. Har inte fått några pengar på två månader om man bortser från barnbidraget. FK har i över en månad sagt att pengarna är på väg och då tror man ju på det i några dagar tills man inse att nä det kommer inga och ringer igen. Nu har det gått så långt att det hade blivit kris och katastrof om inte en ängel hjälpt mig idag, TACK! Efter att ha brutit ihop när jag återigen ringde FKs kundtjänst fick jag prata med en enhetschef och han har gjort det han lovat så nu ska pengarna komma in på tisdag, kan bara hoppas att det är så. Men nu är det ju inte bara FK som jag har att göra med, A-kassan väntar även de på FK och då AF vill ha ett besked från A-kassan så blir soppan komplett. Men jag har ju bestämt mig för att fokusera på det som är positivt så nu tror jag att vi löst katastrofen så att det bara småkrisar och på tisdag kan jag dra en suck av lättnad hoppas jag.

Var rädd om er och följ Trollungens uppmaning; "Gå ut och fyll hjärtat med solljus, så ni har när det blir mörkt" Jag hoppas jag finns där när ni behöver mig, så som ni finns för mig. TACK!!!

Inga kommentarer: