2011-03-19

M

Ska på examenuppvaktning idag. Har redan hunnit med att se Trollungen spela en handbollsmatch, det syns att det är lag födda 01 och yngre, i våra två lag är det typ 02/03+några födda 04 och en handfull i rätt ålder. Så om två år då lär de andra lagen få passa sig för då har våra tjejer tränat och växt ikapp, och möter lag i samma ålder.

Måste skryta lite, var ner till den lokala kläaffären igår och blåste halva barnbidraget på kläder till mig, det har aldrig hänt, och har svårt att se att det händer igen. Nu var det ju inte det jag skulle skryta över utan att det både i byxorna och tröjan står ett M, tunikan/klänningen var liten i storleken sa expediten så där står det ett L, men det är bra mycket mindre än jag äns drömde om i aug. Kan inte annat än känna mig stolt över vad jag åstakommit och snart hoppas jag kunna börja träna också.

Inga kommentarer: