2011-03-30

Sova, dricka, sappa, sova osv

Febern har slagit sina klor i mig och jag mår allt annat än bra, och med tanke på att jag redan äter maxdos av febernersättande så har jag inte något annat att ta till än att dricka mycket vatten när jag är varm och te när jag fryser. Sova är ju också bra och det gör jag mest hela tiden, har slagit av ljudet på telefonerna så därför får man inget svar om man ringer hit, jag ringer upp när jag är vaken.

Trollungen hade feber så sent som igår, men är hos Farmor och Farfar, det är tur vi har dem och att de kan ställa upp när det kör ihop sig, för Maken är på väg till Göteborg för kurs och kommer hem först imorgon. Det lutar åt att Hunden, som också är på Skoghall och Trollungen kommer hem med Maken imorgon, jag tror inte jag fixar att ha dem hemma. Men under har skett förr så bara för att febern visade på 38,7 för en stund sen så kan jag ju vara frisk om några timmar, men det är väl att hoppas påför mycket...

Inga kommentarer: