2011-03-11

Utskriven

Var till VC idag och träffade en doktor, inte min Husläkare, men den som har haft hand om min nacke sedan i feb. och hon skakade på huvudet och skrev ett sjukintyg till i början av april. Det verkar som om min nacke är ett mycket större bekymmer än de först trodde, och jag får inte köra bil så länge jag måste ta maxdos, vilket jag måste om jag ska träna, vi har ett moment 22.

När jag ändå var i farten tog jag och svängde förbi AF, där skrev de ut mig, är man sjuk mer än 30 dagar står man inte till arbetsmarknadens förfogande, och bara för att jag lyckats lära mig förnamnet på min nya handledare så har jag fått en ny, jag tror jag bytt varje månad i över ett år nu. Men nu ska jag ju inte ditt förrens nacken är bra, eller kanske mer rätt när FK anser att nacken är bra.

Nu är det snart middag, potatisgratäng och kyckling till mig och Maken, Tortilias med köttfärs till Trollungen, sen kan det hända att det slinker ner några ostkrokar också, det tycker jag att jag är värd när det är fredag och jag har räknat ut att jag nu är 30% mindre än jag var för 7 månader sedan...

Inga kommentarer: