2011-03-20

Telefonsamtal

Har just sett (S)AIK gå till semifinal och funderar på om jag borde sluta se på hockey, får hjärtklappning, kallsvettas, svär och far illa, men idag slutade det i alla fall med rätt lag som vann. Skickade ett grattis-SMS till Paps, förväntar mig inget svar, då jag vet att det inte är hans starka sida. Så när telefonen ringde trodde jag att det var han, men det var Hon i Gävle, och hon vill komma hit i april. Det ska bli så kul att träffa henne och det är tur att hon har lördagen fulltecknad, för den dagen ska vi på kalas utanför Falköping, och nu tror jag vi kan fixa båda sakerna utan att nått blir lidande. Det är vad jag kalla ett bra slut på denna helgen, som förvisso är startskottet för en himla många helger som är fulltecknade och nu fick några dagar till bokade. Men jag trivs som bäst när jag får träffa mina nära och kära, nu saknas bara en träff med Gudmodern...

Inga kommentarer: