2011-03-16

Vårsol

Det är ett underbart väder i Forshaga idag, även om natten och morgonen var kall. Maken gör vad han kan för att hälpa våren, igår hackade han fram en brunn, så att smältvattnet har någon stans att ta vägen, jag ska hjälpa till lite jag också, genom att salta på isen, så att det blir en kanal till brunnen.

Annars är nacken mitt största bekymmer just nu, det funkar relativt bra om jag äter alla tabletter och använder TENSen flitigt, men då jag inte vill äta så mycket smärtstillande så får jag försöka stå ut med värken.

Idag ska jag och Trollungen till några kompisar, jag har lovar sonen i huset att fixa lite påskbrev som han kan färglägga och kan nu leverera de första, sen har dottern hittat sin kaffekanna så det blir fika också. Nu hoppas jag att Mamman i familjen bjuder på riktigt kaffe, för vattnet som bryggs av "Fialotta" det dricker jag bara för att vi har så kul när vi leker.

Inga kommentarer: