2011-06-21

Kaffekopp nr 2


Rosa Ljung, om det är formgivaren eller koppen vet jag inte, bilden fann jag på tradera.se

Dagens kopp föll min inte riktigt i smaken, den var lite för tjock, och det tyder återigen på att Paps har rätt när det gäller kaffekoppar, men än har jag många kvar att testa.

Igår fick jag mitt sjukintyg, så nu är FK, Husläkaren och ortopeden överens om att min nacke är mer skadad än jag förstått och det har fortfarande inte riktigt gått in i skallen på mig. Men det står tydlig och klart att sjukgymnastik förvärrar besvären och att det tyvärr kommer att krävas lång tid innan jag blir bättre och att läkaren inte ens kan säga om jag kan återgå till att vara arbetslös. Något deprimerande måste jag säga att jag tycker att det är, men det är skönt att i alla fall dessa parter är överens om hur jag mår och att de redan nu inlett ett samarbete. Vi kommer efter sommaren att lägga upp en vårdplan, att det blir först då hänger med all säkerhet samman med semestrarna för de inblandade.

Inga kommentarer: