2011-06-07

Piggar upp


Är inte den som brukar pigga upp mig själv med att shoppa, men en ny jeansjacka i storlek M, kan få mig att må riktigt bra just nu. En tjejkväll i K-stad, med Singelmamman och två tjejer från Slingerstigen är inte heller dålig medicin när man är mitt i ett skov.

Två dagar vid "havet" och årets första dopp, var välbehövligt och balsam för själen. Kaffe på altanen med han jag älskar mest slår ju det mesta

Men frågan är om en långhelg med ny hängmatta och nya skor är det som var det allra bästa just nu. Fast när jag tänker efter så vill jag inte vara utan något, ja förutom skovet då...

2 kommentarer:

Bozero sa...

Nu är jag faktiskt osäker...hum. Är det du Tina?

Vill ha en bild. Har en från Rehab. Men stämmer inte längre tror jag ;)

Tina sa...

Det är klart det är jag, men lite missvisande, då jag ligger i hängmattan...;)