2011-06-23

Telefon

Om dagen igår var tung och grå så har min "hatade torsdag" varit ovanligt ljus och trevlig. Men så vände det hela tack vare några telefonsamtal igår kväll. Det är alltid bättre att få prata av sig, få gnälla klart och framför allt få känna att de man bryr sig om faktiskt tycker om en.

Idag har jag ev gjort några nya fynd på FB, men det vet jag inte ännu då det är Mams som i så fall har de "nya" kläderna. Jag har köpt en "LasseMaja bok" till Trollungen på Maxi, hade förutom Trollungen som sällskap till Bergvik även Killarnas mamma, alltid lika trevligt att träffas. När vi kom hem blev det kaffe hos grannarna på deras nya altan och att jag i morse fick ett "ha en bra dålig torsdags-SMS", det är sånt som får en dålig torsdag att bli lite bättre. Att jag till frukost åt en stor skål hallon bidrog också, men jag önskar att Kumla låg så pass nära att jag kunde köpt dubbelt så mycket och delat dem med Mams...

Inga kommentarer: