2011-06-14

Showdans eller teater?


Facebook(FB) är beroendeframkallande men man kan ha nytta av det också, som när jag skickade en bild på hålet i gatan till kommunens FB-sida och det blev lagat på nån timme.

Okej att det var trasig igen inom en timme, men nu står det en vad det nu kan heta över hålet och de har lovat att de ska laga det ordentligt i månadsskiftet juni/juli.


Man kan även få en himla mycket bra information, som handlar om fotbollen, handbollen och innebandyn, mm mm och nu har jag hittat att from i höst utökar Musikskolan här i kommunen sin verksamhet och blir Kulturskola. Då är frågan om jag ska anmäla Trollungen till teatergruppen eller showdans, frågar jag henne vill hon allt och får hon sen inte plats är det ju mitt fel. Maken och jag har funderar och tror att vi anmäler henne till showdansen och sen får vi se hur det bli...

Hunden är gratis, så om nån vill ha en "Get" som bara gnäller, morrar och ständigt ska ut, så kan man få låna vår "Råtta" en månade eller så, hon ska börja, eller har precis börjat löpa. Hon tjatar hål i huvudet på sin matte, och vill ständigt ut, mellan skurarna vi har här i Forshaga denna tisdag.

Inga kommentarer: