2011-06-28

Vänner

Trollungen är ingen morgonmänniska, så som vanligt har vi en dålig start på dagen, men det hör ju till vanligheten och nu är det bara idag och så tre dagar till innan vi tar sommarlov, då hoppas jag att vi slipper bråka innan vi vakar.

Igår pratade jag med Hon i Gävle och det stärkte mig, piggade upp mig och fick mig att skratta många gånger. Hon är en sån där kompis som man vet var man har och som alltid finns för en och jag vet att hon uppskattar mig lika mycket. Vi har delat både skratt, bekymmer, gråt och glädje genom åren och utan henne hade livet många gånger varit jobbigare än det behöver vara.

Gudmodern står på listan över telefonsamtal idag, hon har samma status som Hon i Gävle och jag önskar att båda bodde något närmare, men är så glad att de finns i mitt liv. Men jag gläds även över alla nya vänner här i Värmland, jag behöver er mer än ni förstår och jag hoppas att jag bidrar med positiva saker i era liv, om inte annat så är poolen nu i full gång och solen strålar från en klarblå himmel, efter 14 är det fritt fram att komma hit och bada...

Inga kommentarer: