2008-08-21

Blöta

Livet går vidare, även utan OS-Guld, men det hade ju varit roligare och om solen ville visa sig så skulle det vara än bättre. Nu är det stolpe ut för de svenska idrottarna, men det kanske mer handlar om oss som tittar, vi har väldigt höga krav för att bli nöjda. Men så gick det ju så bra för 4 år sedan...

Här regnar det, kanske inte just nu men det kommer och går, min rygg är sämre och det finns inget läge som är bra, det gör ständigt ont, och det blir bara värre och värre. Det är svårt att inte deppa ihop totalt. Men jag får göra som jag brukar hitta små ljusglimtar och dit hör definitivt den Blöta jag just mumsat i mig. Det är lustigt att det kan bli så himla gott, men det är det och jag har mer bröd kvar så jag lär kunna äta ytligare någon... Trollungen och Maken förstår inte detta med Blöta men lika glad är jag för det, jag får ju ha det goda för mig själv. OK båda två gillar Ljusugnsbrödet och mumsar gärna mackor, men Blöta det avstår de ifrån.

Inga kommentarer: