2008-08-20

Älskad

Det är skillnad som natt och dag, just nu går det så smidigt att få iväg Trollungen och Maken till dagis och jobb. Det gör att hela dagen känns lite lättare, eller mer rätt det gjorde det igår fram till jag duschade... För när jag skulle ta tvålen så knakade ryggen och nu kan jag varken gå, stå, ligga eller sitta, det kallas ryggskott. *SUCKAR* Det finns inget läge just nu som är bra, men med hjälp av vetekudde, Voltarensalva och smärtstillande så ska jag nog överleva. Det var tufft när jag skulle gå ur sängen, det gjorde så ont att jag grät, då ropade Trollungen på Maken och när jag reste mig så blåste hon allt hon kunde på ryggen. Det är sånt som får mig att kämpa vidare, vetskapen att jag har en make och en dotter som älskar mig och gör allt för att underlätta mitt liv. Visst har jag dåligt samvete för allt jag inte kan göra, men jag tror och hoppas att min kärlek till dem och att jag gör så gott jag kan räcker...

Inga kommentarer: