2010-08-03

Bonus

Att kalla nån för låtsas- eller plast-, ligger inte för mig, däremot är det med glädje jag kallar människor för bonus-, jag gillar inte att nån ska vara på låtsas eller i plast, men bonusar är alltid kul att få...

Idag har jag och Trollungen varit och besökt "Faster" A och Bonuskusinen och tjejerna låg och såg på film och mumsade bullar medan jag och A fick möjlighet att prata bort några timmar. Det är så skönt att tjejerna funnit varandra och jag vet att båda var så glada över att äntligen ses igen. Vi mammor gläds över att de funkar så himla bra ihop och att båda längtar efter den andra och det var en fröjd att smyga in och kika på dem där de låg i Bonuskusinens säng och bara myste framför filmen, tror inte de märkte att vi tittade på dem.

Att jag och A kan prata om det mesta är också en bonus, det är ju ingen självklarhet att bara för att våra män är bröder så funkar det, men jag känner att Trollungen fått en Bonuskusin och jag en vän och det uppskattar jag...

Inga kommentarer: