2010-08-11

Pulver

Fy bubblan vad det är äckligt med vissa pulverdieter, idag har jag varit till Arvika och köpt Cambridge-påsar, hade det inte löst sig som det gjorde hade Gudmodern fått ett besök ikväll, måste ju få behålla det jag dricker/äter, ska hålla på fram till operationen och är helt på det klara med att alla runt omkring mig inte är intresserade av detta, men det är just nu detta mitt liv handlar om.

Livet består självklart av annat och idag har jag varit till AF, det är alltid lika uppiggande och jag är alltid så glad och nöjd när jag lämnar lokalen, idag var inget undantag. Har många gånger undrat vad som krävs för att jobba där, det kan inte vara stora krav de ställer, i alla fall inte på vissa stolpskott, träffade ett sånt idag oxå...

Nu är jag igång med "flytet", det har inte gått nått vidare, men det ju bara gått en dag och det med fel pulver. För att kunna hålla extra koll jag har idag införskaffat ett måttband som jag mätt mage, midja, stuss mm med, det ska bli kul att se hur mycket jag minskar, har självklart även vägt mig och ska försöka att inte väga mig varje dag, men vet med mig att jag kommer att stå där om inte varje dag så nästan och förhoppningsvis pekar det from nu ständig neråt...

Inga kommentarer: