2010-08-24

Halvvägs

Idag är det 14 dagar sedan startskottet för "flytet" skulle ha gått, men jag startade ju egentligen inte förens på onsdagen, men det är nu ändå halvtid, för op blir ju den 7:e sep och det är en tisdag. Så idag var det dags att stå på vågen, och det har gått bra, minus 6,4kg, det är jag mer än nöjd med. Nu har jag ju inte kunnat låta bli att väga mig de andra dagarna, men jag för in siffrorna varje tisdag, så det känns lite extra bra idag.

När det gäller "flytet" så går det kanon, jag hade matnoja igår, men det är enda dagen hittills som jag tyckt att det varit riktigt synd om mig och då jag varit sugen på precis allt mellan himmel och jord. Inte gjorde det saken bättre att Trollungen var hemma pga förkylningsastman, så det var fika, lunch och mellis som skulle fixas, plus kvällsmatens köttgryta. Men jag har siktet inställt och trots att frestelsen var stor stod jag emot och idag fick jag min belöning när jag stod på vågen.

Nu måste jag bara passa på att tacka alla som på ett eller annat sätt stöttar och hjälper mig, ni är många och utan er skulle kampen vara sååå mycket svårare och jag är så glad att ni finns i mitt liv. TACK!!!

Inga kommentarer: