2012-02-25

Date


Rena rama lyxlivet, har varit på date med Maken, Trollungen har tjatat på oss att vi måste gå på en sån och idag slog vi till. Trollungen fixade till mitt hår, färgen kletatde världens goaste boende i "världens ende" in igår. Trollungen satte klädkoden, kjol, och stövlar, valde scarf och var helnöjd med att hon och Hunden ska sova på Skoghall i natt.



Har nu landat i soffan hemma och det här är guldkorn i mängder och jag är så himmelsmätt att jag just nu har svårt att se att jag ska orka äta mer idag. Fast den rökta laxen från Värnen och brieosten lär slika ner senare ikväll, för det blir nog jobbigt att spela hockey och sjunga i Melodifestivalen.

Man ska samla sina guldkorn och ljusglimtar, "fylla hjärtat med solsken så man har när det blir mörkt", men det bästa är ändå att jag och Maken fann varandra och bestämde oss för att dela resten av livet. För utan honom hade dagen inte blivet som den blev och det hade ju varit för tråkigt...

Inga kommentarer: