2012-02-09

"Rallyradion"



Nu tar jag "Rallyhelg", det blir radio och radio, åter radio, och så toppar vi med besök av Gudmodern, och jag vet att hon har en påse av mina glutenfria favoritbullar med sig, lite Melodifestival och en masa mys. Det blir en toppen helg, även om jag börjar förstå hur nedgången min kropp är. Så "Rallyradion", besök, bullar, mys och några lata dagar det är guldkorn, vardagslyx och ljusglimtar som kommer att göra att jag inte kommer att må sämre i alla fall.

Missa inte alla "Rallylåtarna"

2 kommentarer:

Terese sa...

Jaså, så du är en Rally"tant" du! ;-D

Hoppas helgen blir lugn och skön med inte allt för mycket värk!

Kram

Tina sa...

Nja, det blev så när jag hamnade i Värmland, men det ska upplevas via radion, i soffan, med filt, tända ljus... ;-)
Önskar dig det samma!