2012-02-16

FBK-Brynäs

I-landsproblem och extra stora på en torsdag, tvätta håret före 11-kaffet, det är frågan (ja jag vet att ni andra har en annan tid just nu) Men Maken och jag ska återuppleva en av våra första dater, vi ska se FBK-Brynäs, kan bara hoppas att resultatet blir det samma, gör inget med större målskillnad. Ser ni nån med rosa hörselskydd som är typ +37 är risken stor att det är jag. Med det vill jag ha sagt att jag måste tvätta håret, det hade jag inte gjort en torsdag i vanliga fall.

‎"Geten" åkte med Maken och Trollungen likaså i morse, undrar om han kan ta med sig katten, nästa torsdag. För hon jagade upp mig 10.30, genom att trampa runt på magens nedre regioner, var bara tvungen att gå upp, nu ligger hon i knät på mig när hon inte försöker "skriva".



"För människan finns blott tre stora händelser: att födas, att leva, att dö. Hon vet ej om att hon föds, hon lider av att dö och hon glömmer att leva." Jean de la Bruyère

Inga kommentarer: